HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • Nem tudom.: . (2020.10.23. 01:07) Segíts!
  • Nem tudom.: Igazad van. (2019.10.24. 00:59) Tisztán

Címkék

Most kezdem

ameee 2014.03.02. 12:51

Sokat gondolkodtam már arról hogy hogyan s miként tudnám mind azt kiadni magamból, ami bennem van. Próbálkoztam már gondolkodni valami kellemes szituációban, vezettem naplót gépen és papíron ... Írtam és csak írtam mi szívem lelkem nyomta. Igazából nem volt rossz de nem is vezetett sehova, így most ide írok... Először is talán illene bemutatkoznom.

Mivel szeretnék nagyjából ismeretlen lenni teljesen, ezért csak minimálisan szeretnék személyemről beszélni. A korom nem árulom el, ugyanis hiszem hogy nem az életkor az ami meghatároz egy embert, közre játszik persze de nem ez a mindenség, és a mai társadalmat elnézve hajlamosak vagyunk elítélni embereket a koruk miatt. Lehet hogy érett férfi vagyok, lehet hogy egy világot járó fiatal, lehet hogy vén, lehet hogy gyerek. Nem számít ...

A lakhelyem szintúgy nem fontos, a foglalatosságom az informatika azon belül is legfőképp a programozás, de a technológia terén mindenhol érdekelt vagyok. Talán egyfajta menekvés az emberektől. Jellemem kissé régies. Meghatározza az életem az erkölcs és az illem, néha viszont megijedek magamtól. Szerintem kissé furcsa vagyok, de talán ezen is nevetnem kell. Mindig mindannyian azt hisszük hogy különösek vagyunk, hogy mások.... Pedig nem. Csak nem tudjuk szinte soha hogy a másik mit él át, mi áll ott bent, csak a felületet látjuk. Én is folyton mosolygok, viccelődök, néha én vagyok a társaság lelke, pedig a valóság közel sem ez, de majd erre később kitérünk.

Hogy mi lenne a blogom célja? Kissé talán az "oktatás" bár nem ez a legmegfelelőbb szó erre. Szeretném ha tudnák hogy mit érzek, mit gondolok, szeretném ha lenne róla véleményük az embereknek, ha levonnának belőle valami következtetést, ha tanulnának belőle. Az sem biztos hogy olvasni fogjátok a blogom, hiszen több ezer van, én meg csak valami kezdő vagyok, akinek nem a "divatos" dolgokról fognak szólni az ész járásai ... De ha lenne bárki akit érdeklek, az jelezzen :)

Lehet hogy nem ismertek, de még is itt vagyok!

Címkék: én ismeretlen melankólia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amecsakegy.blog.hu/api/trackback/id/tr385839502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása