HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • Nem tudom.: . (2020.10.23. 01:07) Segíts!
  • Nem tudom.: Igazad van. (2019.10.24. 00:59) Tisztán

Címkék

Legmélyebb magasság

ameee 2018.06.21. 23:00

A címből valami borzasztóan szomorú dologra asszociálhatnak. Nekem sem teljesen felel meg, de sajna, többre most nem futja. Vegyes. Legmélyebb magasság, most a mocsok legmagasabb szintjére gondolok, avagy a mocsokban a legmagasabb szintre. Szerencsére az utóbbiról van szó, persze elkeverve szépen az előbbivel.

Vétkeztem? Ha olvasod, megérdemled, hogy tudd. Beszélgettem a húgoddal. Megnyíltam neki. Picit. Nagyon kedves volt, s nagyon jó volt vele beszélgetni. Kellemes. Szeretem a kellemes dolgokat. Egyben elszomorító is. Elszomorító, mert ugyanolyan mint te. Mint apád. Mint anyád. Ez az anyag, a nemességből fakad? A nemesség dicsfénye magasztala valá s szintén e nemesség taszítaná egybe alá is? Elgondolkodtató volt. Hasonlóan hozzád érti, de nem elég eltökélt. Úgy hallottam, továbbra is remekül színészkedsz. Ebben, még ezzel a helyzettel is, remélem, hogy nincs igazam, mert ha igazam van, azzal oda lett minden csoda amit láttam benned. Ez nem egy amolyan kellemes csalódás, nem az a szituáció, amiből csak jól jöhetsz ki. Ebből már csak rosszabbul. Sajnálom, hogy ilyen helyzetbe taszítottalak.

Csak továbbra is személem a dolgokat, s megfigyelek. Várom, hova futja ki magát ez. Mellette párhuzamosan - s ez ami feljebb emel engem, jel korunk soros megoldó gépeink fölé - teszem a dolgom. Egyszerre mindkettőt teszem. Teszem amit ilyenkor kéne tennem, s teszem amit olyankor. Még életem legrosszabb pillanataimban, nap-éjt áthidaló szenvedésem mellett is mindig, mindig magasabban leszek nálatok és várom a bizalmat, hogy felhúzhassalak. Bár engednéd, hogy megtegyem. Bár segíthetnénk. Hiszen segítek. Valaki az arcával lesz tehetséges, s valakinek a tehetségével lesz arca. Az előbbi üres.

Címkék: élet én fájdalom lány szerelem ő szenvedés vágy magány szenvedély érzések érzés melankólia csalódás téboly undor vonzalom elutasítás vonzódás életfájdalom T véget nem múló

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amecsakegy.blog.hu/api/trackback/id/tr5014063703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása